سفارش تبلیغ
صبا ویژن

محاسبه وزن ورق فولاد مبارکه اصفهان

ما در این مقاله به محاسبه وزن قوطی می پردازیم. و هدف از این کار سهولت دسترسی افراد به اطلاعات مورد نیاز در زمینه قوطی های آهنی و نحوه محاسبه وزن قوطی و اطلاعات فنی راجع به مشخصات آن است. در زمان خرید قوطی، یکی از موارد مهم وزن قوطی می باشد. محاسبه آنلاین وزن قوطی دارای فرمول مشخصی است. قوطی آهنی در زمینه های گوناگونی از جمله ساخت ساز وصنعت کاربردهای زیادی دارد. و اغلب برای وزن سبک و قیمت اقتصادی آن در سازه ها از آن استفاده می‌شود.در هنگام خرید قوطی محاسبه کردن وزن قوطی، دارای اهمیت بالایی می باشد. که در هنگام محاسبه وزن قوطی، باید توجه داشته باشید این مقطع فولادی انواع مختلفی از لحاظ جنس و وزن و سایز دارد.

تعریف قوطی آهنی

به طور کلی به پروفیل توخالی که در دسته پروفیل‌های بسته قرار دارد، قوطی آهنی می گویند. قوطی ها یکی از پرکاربردترین نوع پروفیل به حساب می آید. وزن هر شاخه قوطی آهنی با توجه به ابعاد هر کدام متفاوت می باشد. به عنوان مثال وزن قوطی آهنی 1*2 با وزن قوطی آهنی 3*2 که دارای ضخامت یکسان است، متفاوت می‌باشد.

قوطی ها دارای سطح مقطع مربعی یا مستطیلی هستند و در سایز و ضخامت‌ های مختلفی تولید می‌شود، قیمت هر ابعاد و ضخامت قوطی آهنی با ابعاد دیگر متفاوت می‌باشد. در این متن از دسته مقالات آهنی از آراد آهن به توضیح روش محاسبه و قیمت قوطی آهنی می پردازیم.

محاسبه وزن قوطی آهنی

همانطور گفته شد قوطی آهنی دارای تنوع زیادی است. و این محصول یکی از پرکاربردترین محصولات آهنی محسوب می شود. قوطی آهنی به دلیل اینکه دارای ابعاد و ضخامت های متفاوتی می باشد، درصنعت ساختمان‌ سازی و غیره از آن استفاده می شود. محاسبه وزن قوطی آهنی به عوامل مختلفی از جمله ضخامت و سایز وابسته است.

به این معنی که هر چه ضخامت قوطی آهنی افزایش پیدا نماید، وزن آن افزایش می یابد، که با افزایش وزن قوطی، قیمت آن هم دچار تغییر می شود. برای مثال می توان گفت قوطی آهن ابعاد 3*3 در ضخامت های متفاوت دارای وزن های متفاوت است. حال برای خریدارن این محصول در هنگام خرید سوال پیش می آید که وزن قوطی آهنی چگونه محاسبه می شود ؟محاسبه آنلاین وزن قوطی