پروفیل مقاطع باز چیست

پروفیل مقطع باز به پروفیل هایی می گویند که دارای سطح مقطع باز هستند، پروفیل های باز در ضخامت و ابعاد مختلفی تولید می شوند . این نوع پروفیل عمدتا در ساختمان سازی، سوله سازی و سازه های فضایی استفاده می شوند. پروفیل های مقاطع باز با روش رول فرمینگ تولید می شوند. ماده اولیه برای  ساخت این پروفیل ها، ورق های فولادی می باشد. برای تولید این پروفیل ها بیشتر از ورق سیاه و گاه از ورق گالوانیزه استفاده می شود. پروفیل زد، پروفیل c ، پروفیل آبرو، چهارچوب ساده، چهارچوب فرانسوی و نگینی نمونه هایی از پروفیل های مقطع باز هستند.

 

پروفیل زد چیست؟

یکی از پرکاربرد ترین پروفیل ها، پروفیل زد است، دلیل نام گذاری این پروفیل به دلیل شباهت سطح مقطع این پروفیل با حرف Z  انگلیسی است . پرکاردترین نوع پروفیل زد سایز 22و20 و 18 است. اگر به دنبال دریافت قیمت پروفیل زد هستید، حتما از سایت آراد آهن نیز بازدید کنید.

 

کاربرد پروفیل زد

پروفیل زد به  دلیل داشتن ساختار خاص خود دارای ظرفیت باربری بالایی است . از این پروفیل در ساختمان ‌سازی و سوله سازی ،ساخت ایستگاه ‌های اتوبوس، سالن‌ های ورزشی استفاده می شود.

 

قیمت پروفیل زد

یکی از بازرگانی ‌های فعال در حوزه تولید و فروش انواع پروفیل مقاطع باز، آراد آهن می ‌باشد. سایت این مجموعه آخرین قیمت پروفیل زد را در اختیار متقاضیان قرار داده است. برای دریافت قیمت روز پروفیل زد به مراجع معتبری مانند آراد آهن مراجعه کنید. تمامی قیمت ‌های درج شده در این سایت بروز بوده و هیچ تفاوتی با قیمت ‌های بازار ندارد. شما در آراد آهن می توانید با خیالی آسوده خرید اینترنتی خود را انجام دهید، چرا که بهترین قیمت را برای انواع مقاطع فولادی ارائه می دهد.

 

پروفیل آبرو چیست ؟

از دیگر پروفیل های باز می توان به پروفیل آبرو اشاره کرد که دارای انواع مختلفی مانند : جعبه ‌ای، گرد، فیتیله‌ ای، لندنی می باشد.

 

مشخصات فنی پروفیل آبرو

پروفیل آبرو دارای ضخامت 2 تا 3 میلی‌متر ، ارتفاع آن 16 سانتی‌تر و طول نیز 6 است. به دلیل اینکه پروفیل آبرو بر حسب کیلویی به فروش می رسند، وزن آنها بسیار مهم است. و چنانچه قصد دارید از قیمت پروفیل آبرو اطلاع پیدا کنید می ‌توانید به سایت آراد آهن نیز مراجعه نمایید. به روزترین قیمت پروفیل آبرو‌ در این سایت درج می گردد.

 

 

کاربرد پروفیل آبرو

کاربرد پروفیل آبرو جمع کردن و انتقال آب باران از روی سقف و رساندن آن به قسمت ‌های پایینی ساختمان اشاره کرد. بنابراین این پروفیل در مناطق پر باران کاربرد وسیعی دارد. این پروفیل بیشتر برای سقف سوله ها و شیروانی ها استفاده می گردد. جهت جلوگیری از زنگ زدگی و پوسیدگی بهتر است از آبرو گالوانیزه استفاده شود.

 

مرجع فروش پروفیل در اصفهان و تهران

اگر به دنبال مرجع فروش پروفیل در اصفهان و تهران هستید و قصد دارید مقاطع فولادی را با بالاترین و برترین قیمت دریافت کنید، بازرگانی آراد آهن بهترین گزینه و پیشنهاد برای شما می ‌باشد. قیمت قوطی و پروفیل هر روزه در سایت آراد آهن به روز می شود. شما می توانید با مراجعه به قسمت ثبت سفارش سایت آراد آهن سفارش خرید خود را ثبت نمایید. همچنین جهت گفتگو با کارشناسان فروش آراد آهن و اعلام صورت خرید می توانید با 34055-031 تماس بگیرید.

 

قیمت قوطی و پروفیل

برای دریافت قیمت قوطی و پروفیل باید به مجموعه ‌هایی مراجعه کنید که می ‌دانید، قیمت محصول ارائه شده توسط آنها با کیفیت در تناسب و هماهنگی کامل است. از جمله این مجموعه ‌های فعال می ‌توان به آراد آهن اشاره کرد. قیمت پروفیل روزانه دچار نوسان می شود بنابراین جهت خرید قوطی و پروفیل باید از کارشناسان فروش تاییدیه قیمت دریافت شود.

 

جمع بندی

در این متن در مورد پروفیل مقاطع باز که یکی از آنها پروفیل زد است صحبت کرده و در مورد کاربردها، ویژگی‌ها و مشخصاتی دارد که نکاتی را گوشزد کردیم. در ضمن، توجه شما را به این نکته نیز جلب کردیم که برای دریافت قیمت روز پروفیل زد به منابعی مراجعه  کنید که می ‌دانید همیشه قیمت روز را در اختیار شما قرار می‌ دهند. یکی از این نمونه ‌های معتبر و مطمئن، سایت آراد آهن است که قیمت قوطی و پروفیل را روزانه در اختیار شما قرار می دهد. شما با عضو شدن در کانال تلگرامی این مجموعه می توانید از قیمت روز انواع مقاطع فولادی مطلع شوید.