سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت میلگرد چطور محاسبه میشود

خرید میلگرد با توجه به هزینه ای که برای انواع ساخت و سازهای مختلف دارد. با در نظر گرفتن کیفیت میلگردها انجام می شود. به این ترتیب، هزینه ها برای تهیه میلگردهایی با کیفیت صرف می شود. علاوه بر این، ایمنی و استحکام یک سازه بسیار وابسته به کیفیت میلگردهای به کار رفته در آن خواهد بود. بنابراین علاوه بر توجه به قیمت روز میلگرد، مدنظر قرار دادن کیفیت آن نیز بی نهایت دارای اهمیت است. به همین دلیل، یکی از مهم ترین شاخص هایی که می تواند به خریداران کمک کند تا در زمان خرید میلگرد از کیفیت میلگرد مورد نظر خود اطمینان پیدا کنند، این است که هر شاخه میلگرد چند کیلو است.

 

میلگرد شاخه یعنی چه؟

در خط تولید کارخانه ها انواع میلگردهای ساده و آجدار به دو شکل تولید می شوند؛ میلگرد شاخه و میلگرد کلاف. میلگرد شاخه میلگردهایی هستند که ضخامت آن ها از 8 میلی متر بالاتر است. این نوع میلگردها را به دلیل این که دارای ضخامت زیادی هستند، در شاخه هایی با طول استاندارد 6 و 12 متر تولید می کنند. میلگردهایی که دارای ضخامت 8 میل به پایین هستند را به شکل کلاف هایی در هم پیچیده تولید می کنند و به آنها میلگرد کلاف می گویند. 

 

فرمول محاسبه وزن میلگرد

7.8/1000*3.14*طول*قطرمیلگرد به توان 2 = وزن هر متر میلگرد به کیلوگرم

با در نظر داشتن فرمول بالا به طور خلاصه وزن میلگرد با طی شدن مراحل زیر به دست می آید:

  1. نحوه محاسبه وزن یک شاخه میلگرد: برای دانستن وزن هر شاخه میلگرد، عدد بدست آمده از فرمول بالا را در طول میلگرد ضرب می کنیم.
  2. محاسبه وزن همه میلگردهای درخواستی: پس از به دست آمدن وزن یک شاخه میلگرد، با ضرب آن در تعداد شاخه های درخواستی، وزن محموله مورد نظر تعیین می شود.
  3. محاسبه قیمت میلگرد: وزن محموله سفارش شده در قیمت تعیین شده برای میلگرد سایز مورد نظر به ازای هر کیلوگرم، ضرب می شود.

مرکز پخش میلگرد

 بازرگانی آراد آهن خرید میلگرد از کارخانه های معتبر کشور را در سراسر کشور امکان پذیر کرده است. این شرکت بازرگانی به عنوان یک مرکز پخش میلگرد به روز، فرایند ثبت سفارشات مشتریان خود را به صورت اینترنتی امکان پذیر کرده است. بنابراین هیچ محدودیتی از لحاظ بعد مسافت برای قبول سفارش و ارسال محموله های درخواستی وجود نخواهد داشت. شما برای سفارش انواع میلگرد و سایر محصولات فولادی می توانید با شماره 34055-031 تماس بگیرید یا از طریق فرم ثبت سفارش در سایت آراد آهن سفارش خرید خود را ثبت نمایید. پس از ثبت سفارش در سایت آراد آهن، کارشناسان فروش آراد آهن برای پیگیری سفارش با شما تماس خواهند گرقت.