سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لوله کشی گاز تو کار چیست؟

آیا در مورد لوله‌ های گازی اطلاعاتی دارید؟ آیا در مورد استاندارد هایی که این لوله‌ها باید داشته باشند نکاتی را می ‌دانید؟ به نظر شما بهترین لوله برای گاز کشی توکار چیست و باید چه مشخصاتی داشته باشد؟ آیا عایق ‌بندی در مورد لوله‌ های گاز توکار اهمیت دارد و اگر اهمیت دارد این عایق ‌بندی به چه شکلی انجام می‌ شود؟ این‌ها و برخی موارد که باید در مورد این لوله ‌ها بدانید باعث نگارش این متن شده است. اگر قصد دارید در مورد لوله‌ های api نیز اطلاعاتی دریافت کنید در ادامه این متن با ما همراه باشید.

 

لوله کشی گاز تو کار چیست

معمولا در پروژه ‌های عمرانی بزرگ و یا برای انتقال گاز شهری از یک شهر به شهر دیگر به سراغ لوله کشی گاز توکار می ‌روند. لوله‌ هایی که برای این مورد انتخاب می شوند، باید استحکام و دوام بالایی بخوردار باشند. تا در برابر اتفاقاتی مانند وارد آمدن ضربه، فرسایش و رطوبت مقاومت بالایی را باید از خود نشان دهند. نحوه اجرا و نصب لوله‌ های گازی در این روش، حساسیت و اهمیت فوق العاده بالایی دارد.

بهترین لوله برای گاز کشی توکار

لوله کشی گاز به دو صورت توکار و روکار انجام می شود که متخصصان پیشنهاد می کنند برای هر دو مورد از لوله های فولادی استفاده شود. مناسب ترین لوله گازی توکار لوله های API هستند. این لوله های بدون درز هستند و بنابراین در برابر نشتی گاز بسیار مقاوم هستند.

 

عایق‌ بندی لوله گاز توکار

عایق ‌بندی لوله گاز توکار موضوع بسیار مهم دیگری است که در افزایش دوام و استحکام لوله ‌ها تاثیر به سزایی دارد. از جمله مزیت ‌هایی که عایق ‌بندی لوله گاز دارند، می‌ توان به ایجاد امنیت و جلوگیری از انفجار لوله‌ ها، جلوگیری از به هدر رفتن انرژی، جلوگیری از افت فشار و غیره اشاره کرد. برای عایق کاری لوله گازی در ابتدا با سنباده‌زنی، پرایمر زنی و چربی‌ زدایی سطح لوله را تمیز می کنند. عایق ‌بندی در لوله‌ های توکار به دو روش سرد و گرم انجام می ‌شود.در روش سرد از چسب نواری و در عایق به روش گرم از نوار پشم شیشه و قیر استفاده می ‌کنند. معمولا رنگ ‌های ضد زنگ نیز در این مورد به کار برده می ‌شوند.

قیمت لوله گازی توکار

قیمت لوله گازی توکار و اطلاع از آن یکی از موارد بسیار مهم در برآورد هزینه پروژه‌ های عمرانی بزرگ است. معمولا افرادی که مسئولیت برآورد هزینه‌ها را دارند به دنبال مرجعی هستند که لوله گازی توکار را با قیمتی بسیار مناسب در اختیار آنها قرار دارد. یکی از مطمئن‌ ترین مراجع فعال در کشور که ارائه قیمت را به صورت لحظه ‌ای امکان‌پذیر کرده، شرکت بازرگانی آراد آهن است. این مجموعه به خریداران اطمینان می‌ دهد که لوله گاز توکار را با بهترین کیفیت در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.