سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاربرد پروفیل آبرو در سوله سازی

 

 

 

??

?

یکی از آهن آلات ساختمانی پرکاربرد، پروفیل آبرو می باشد. این پروفیل در سوله سازی کاربرد فراوانی دارد. پروفیل آبرو بسته به نیاز مشتری در سایزهای مختلفی تولید می گردد. علاوه بر این پروفیل آبرو     انواع مختلفی دارد که در ادامه این مطلب به آنها خواهیم پرداخت .

 

معرفی پروفیل آبرو

در صنعت ساختمان‌ سازی برای رسیدن به نتیجه و سازه نهایی از مصالح بسیاری استفاده می شود. از مصالحی که در مرحله تکمیل سازه مورد استفاده قرار می گیرد انوع پروفیل ها هستند. مثلا پروفیل درب و پنجرهدر ساخت چارچوب درب و ساخت پنجره استفاده می شوند. پروفیل آبرو بیشتر بر روی سقف شیروانی ها و سوله استفاده می شوند. کار اصلی پروفیل آبرو جمع آوری آب باران و هدایت آن به سمت زمین است. پروفیل آبرو از ورق سیاهو ورق گالوانیزهساخته می شود. برای ساخت پروفیل آبرو ورق فولادی را با استفاده از دستگاه رول فرمینگ شکل داده و به پروفیل آبرو تبدیل می کنند.

 

انواع پروفیل آبرو

پروفیل آبرو را می توان از نظر فنی به دو دسته ی آبرو یکطرفه و آبروی دو طرفهتقسیم بندی نمود.پروفیل آبرو دو طرفه را می توان از هر دو طرف به سازه متصل کرد در حالیکه آبرو یک طرفه فقط از یک طرف قابلیت انصال به سازه را دارد. دسته بندی دیگری که می توان برای پروفیل آبرو در نظر گرفت از نظر شکل ظاهری می باشد. پروفیل آبرو از نظر شکل ظاهری به دو دسته ی آبرو ی لندنی(گرد) و آبروی جعبه ای تقسیم می شود.

??

قیمت پروفیل آّبرو?

پروفیل آبرو در چه موقعیت هایی به کار می رود؟

  • اتصال بر روی ساندویچ پانل‌ سقفی
  • استفاده در انواع سقف‌ های شیروانی و غیرشیروانی
  • ساخت انواع سقف پارکینگ برای کنترل جریان آب
  • مناسب در انواع محیط‌های فرآوری مانند مرغ‌داری، گلخانه و گاوداری
  • ساخت در‌های چوبی و MDF

 

خرید آبرو

برای خرید پروفیل آبرو و سایر لوازم سوله سازی با مراجعه به سایت آراد آهن می توانید از قیمت روز پروفیل آبرو مطلع شوید. پس از اطلاع از قیمت به بخش ثبت سفارشدر سایت آراد آهن مراجعه کنید و سفارش خرید خود را ثبت نمایید. قیمت میلگرد، قیمت تیرآهن، قیمت شمش فولادی، قیمت قوطی، قیمت ورق، قیمت لوله فولادیو سایر آهن آلات ساختمانی و صنعتی به صورت روزانه در کانال تلگرام و سایت آراد آهن قرار می گیرد. جهت خرید آهن آلات از بازارگانی آراد آهن می توانید از طریق شماره تماس 34055-031 با کارشناسان فروش آراد آهنصحبت کرده و از قیمت ها و شریط فروش مطلع شوید.

?برای مطالعه متن کامل این مطلب و سایر مطالب مشابه به دانشنامه آراد آهنمراجعه نمایید.

?